2L: schaatsen

• 1 maart 2023

Naar jaarlijkse traditie trekken we naar de Mechelse schaatsbaan; met vallen en opstaan, en dat mogen jullie wel héél letterlijk nemen… 😉 beleven we anderhalf uur de tijd van ons leven. Heel fijn om de kinderen zo te zien samenwerken, ook met het 6de voor de wandeling en te kunnen sporten en genieten. We hebben […]

Naar jaarlijkse traditie trekken we naar de Mechelse schaatsbaan; met vallen en opstaan, en dat mogen jullie wel héél letterlijk nemen… 😉 beleven we anderhalf uur de tijd van ons leven. Heel fijn om de kinderen zo te zien samenwerken, ook met het 6de voor de wandeling en te kunnen sporten en genieten. We hebben deze nieuwe maand alvast goed ingezet!