Voor- en naschoolse opvang

Hieronder vindt u alle informatie voor de betalende opvang.

Om kinderen een steuntje in de rug te geven, bieden wij tijdens de opvang een huiswerkklas aan, op maandag, dinsdag en donderdag van 16u00 – 17u00.

Er wordt geen bijles gegeven, maar wel begeleiding, zodat uw zoon/ dochter in een rustige omgeving zijn/ haar huiswerk kan maken.
Voor deze huiswerkklas betaalt u het normale tarief van de opvang.

Betalende opvang voor schooltijd7:00 – 8:00
Betalende opvang na schooltijd16:00 – 18:00
Betalende opvang op woensdagnamiddag12:30 – 16:30
Per half uur: €0,75

U hoeft enkel te betalen voor het middagtoezicht (€0.50) + de voor- en naschoolse opvang (€0.75 per begonnen half uur).

Deze bedragen zijn allemaal fiscaal aftrekbaar na vereffening van de factuur. Nadat u de rekeningen hiervoor hebt betaald, krijgt u een afschrift dat u kan toevoegen aan de belastingsaangifte. Zo recupereert u een deel van het betaalde bedrag.