E-infodag

Welkom op onze warme school. Ben je op zoek naar een school waar je kind écht welkom is? Waar gewerkt wordt op het tempo van jouw kind? Waar in de kleuterklas meerdere leerkrachten voor de klas staan? Wij sluiten je kind in ons hart en zorgen dat ieder kind zich goed voelt op onze school. En dat zijn geen loze woorden. Ontdek het zelf in de video’s en brochures op deze pagina.

Maak kennis met onze school. Bekijk de virtuele rondleiding door onze kleuterklassen en lagere school. We maken een reis door de ruime, nieuwe kleuterklassen, waar elke dag minstens 2 leerkrachten aanwezig zijn, om ervoor te zorgen dat al onze kleuters aandacht krijgen en geprikkeld worden. We kijken ook binnen in de lagere school, waar onze leerlingen je vertellen over het planbord en zelfstandig werken. Maar onze school is meer dan innovatieve lesmethoden en toffe leerkrachten. Het is een warme thuis, waar iedereen welkom is. Ontdek het nu!

Virtuele rondleiding

360° video van onze school

Corona stak een stokje voor bezoekjes op onze scholen. Toch eens echt binnenkijken? Bekijk hier de 360° graden video die School in Zicht van onze school maakte. We laten niet alleen onze leerlingen en leerkrachten aan het woord, maar ook een ouder. Gebruik de pijltjes om rond te kijken in de klassen en op de speelplaats. Gebruik je een smartphone? Beweeg je smartphone dan om rond te kijken.

Infobrochure

Is je interesse geprikkeld na het bekijken van onze filmpjes? In onze infobrochure vind je nog veel meer informatie. Je leest er meer over ons opvoedingsproject, de activiteiten in de kleuterklassen en lagere scholen, én al onze toffe juffen en meesters.

Bekijk hier de infobrochure.

Bekijk hier onze flyer.

Inschrijvingen

Meer informatie over inschrijven vind je op deze pagina.

Vragen?

Heb je nog vragen? Wil je je kind bij ons inschrijven? Bel ons op 015 20 50 85. We beantwoorden graag al je vragen.