Sleep-in 2L & 3L

• 20 mei 2022

Slaapwel!

Eindelijk mag het doorgaan, onze sleep – in! Sommigen wachten al meer dan een jaar!

We starten wegens slecht weer met een film. Beide groepen zijn moe met al die uitstappen van vandaag en dat hoor je: muisstil!

De ouderraad verzorgt voor ons een heerlijk drie gangen menu! Keuze uit 2 lekkere soepjes, hotdogs én ijsjes! Smuller maar!

We spelen nog een avondspel: met blad-steen-schaar kan je heel wat kaartjes verzamelen van de andere klassen, maar … pas op voor de tikkers! De winnaars van het 2de leerjaar delen graag hun prijs.

Snel pyjama’s aan voor onze fuif! Wat een ambiance. Juf An leest nog een verhaal voor. Daarna tanden poetsen en tijd voor bed. Nog even wat giechelen en fluisteren… Maar al snel vielen die vermoeide oogjes dicht.

Vroeg dag, de zon wekt ons en we maken van onze slaapkamer weer een klas. Intussen zorgt het ontbijtteam voor een buffet met wat de kinderen allemaal meebrachten; dat smaakt!

Nog even een wandelzoektocht voor het 3de, een knutselmoment voor het 2de en klaar zijn we voor dat verlengde weekend.

Slaapwel allemaal! 😉