Schoolreis eerste graad

• 27 juni 2023
  • 1ste leerjaar
  • 2de leerjaar

Op dinsdag 27 juni was het eindelijk zover! Onze school kon tickets bemachtigen voor het felbegeerde Bengelpop op domein Keiheuvel in Balen. Met een chique bus vol verwachtingen vertrokken we erg vroeg. We ontmoetten allemaal vriendelijke vrijwilligers; wat een knappe organisatie! Eens we ons plekje gevonden hadden op het domein, mochten de kinderen in groepjes […]

Eens we ons plekje gevonden hadden op het domein, mochten de kinderen in groepjes op stap.

Wie een centje meekreeg kon iets kopen, maar eigen boterhammen, koek en fruit smaken immers even goed!

Helemaal omheind, veel toiletjes, veel gratis watertapkranen en heel veel leuke animatie onderweg, ter plaatse, zelfs een mobiele EHBO unit en politie; veiliger konden we niet zijn.

Er was een kermisafdeling met iets wildere attracties, maar evengoed knutselactiviteiten, sport en spel, clowns, wetenschapper, een drumbusje, dieren, waterspelen… WAUW!

Gelukkig zat het weer ons mee; geen volle zon, warm genoeg en GEEN regen!

Moe maar voldaan, ook iets later dan voorzien, keerde ons 1ste en 2de leerjaar weer naar huis.

Het was een topschoolreis!!!