Kerstmarkt op verplaatsing (20-21)

• Instapklas
  • 1ste kleuterklas
  • 2de kleuterklas
  • 3de kleuterklas

Wij brengen onze kerstmarkt naar WZC Milsenhof

Ieder jaar organiseren we een kerstmarkt. We verkopen dan kerstdecoratie en knutselwerkjes en zamelen zo geld in voor het goede doel. Vorig jaar zamelden we zo geld in voor TEJO, die anoniem kinderen en jongeren mentale steun geeft.

Door dit rare jaar moesten we onze kerstmarkt over een andere boeg gooien. De kinderen maakten kerstcadeautjes om aan de rusthuisbewoners van WZC Milsenhof te geven. De bewoners konden hun geluk niet op.

Lees hier het artikel op Gazet van Antwerpen.

Alle foto’s zijn gemaakt door Eddy Verschuren, van Facebookpagina en YouTube kanaal Mechelen op zijn best.