Boerderijklassen: dag 1

• 4 oktober 2023

Ontdek onze belevenissen op onze eerste dag boerderijklassen!

Hallo bruh!

De bus liet vanochtend even op zich wachten, maar uiteindelijk kwamen we toe in een zonovergoten Wortel.  Na een korte rondleiding van boer Peter kregen we een lekkere portie spaghetti voorgeschoteld.  De speeltuin werd nadien uitvoerig getest en goedgekeurd.

Onze eerste activiteit was het maken van papier en een verrassing voor het thuisfront (shhhhht!).  De speeltuin werd nadien opnieuw uitvoerig getest en opnieuw goedgekeurd.

Ons avondmaal bestond uit stevig boerenbrood met échte “boerinekeschoco”.  Van de meester en de juf moesten we niet eerst een boterham met vleesje of een kaasje eten, maar dat mochten we niet verder vertellen, dus ook weer shhhhht!

De speeltuin werd, voor de zekerheid, nogmaals uitvoerig getest en nogmaals goedgekeurd.

We kijken al uit naar het nachtspel!  We zullen onze tanden poetsen, beloofd!

We hebben geen tijd om jullie te missen, sorry!  Hopelijk testen we morgen de speeltuin weer uitvoerig uit.