- 27 januari 2026
- 4de leerjaar
De afgelopen weken zijn we aan de slag gegaan met het WO-thema: ‘Werk aan de winkel’.
De afgelopen weken zijn we aan de slag gegaan met het WO-thema: ‘Werk aan de winkel’.
De afgelopen weken zijn we aan de slag gegaan met het WO-thema: ‘Werk aan de winkel’.
We leerden heel wat bij en maakten gedurende de lessen samen een mindmap.
Deze mindmap gaan we nu gebruiken bij het herhalen en inoefenen van dit thema.
Elke dag doen we ook een klein babbelrondje waarbij we aan de hand van onze mindmap de leerstof aan elkaar uitleggen.
Binnenkort heeft ‘het werkveld’ geen geheimen meer voor onze vierdeklassers 😉!