4L: bezoek beiaardschool

• 29 maart 2023

Op 29 maart bezochten de leerlingen van het vierde leerjaar de Koninklijke Beiaardschool ‘Jef Denyn’ van Mechelen.  We kregen muziekles van Richard, de Mechelse stadsbeiaardier. Met grote trots vertellen we dat alle aanwezige leerlingen met groot succes het diploma van ‘Junior beiaardier’ behaald hebben. Zie ze blinken, die beiaard-diertjes!  Ze mochten voor hun ‘eindexamen’ spelen […]

Zie ze blinken, die beiaard-diertjes!  Ze mochten voor hun ‘eindexamen’ spelen op de kamerbeiaard in de Sinte Mettetuin.

Binnenkort beklimmen we de Sint-Romboutstoren om de grote beiaard in levende lijve te zien.  Misschien zien we Richard daar wel aan het werk, en mogen we ook eens proberen 😊.