2L: Tivolipark en witje

• 29 juni 2023

De voorlaatste dag van het schooljaar en die van het tweede zijn β€˜weeral’ op uitstap! 😊 Klopt als een bus! (Die namen we ook om er te geraken, haha.) Eindelijk bij Witje op bezoek! Sinds 2018 is Basisschool de Ham, en specifiek het 2de leerjaar, trotse adoptieouder van Witje. Dat houdt in dat we op […]

Klopt als een bus! (Die namen we ook om er te geraken, haha.)

Eindelijk bij Witje op bezoek! Sinds 2018 is Basisschool de Ham, en specifiek het 2de leerjaar, trotse adoptieouder van Witje. Dat houdt in dat we op bezoek mogen gaan wanneer we willen! Niet elke dag natuurlijk.

We mochten om de beurt op bezoek in de knuffelweide bij de geitjes, waar Witje nu vertoeft. Hij was een beetje overdonderd door ons bezoek en liet zich niet veel zien. Toch kon Zakaria hem even aaien!

Daarna gingen we op verkenning in de rest van het Tivoli park en konden we zelfs nog even op de speeltuin!