2L: politie op bezoek

• 9 juni 2022

Vandaag stonden er twee politie inspecteurs in ons 2de leerjaar!

We leren dat politie niet altijd slecht nieuws brengt. Ze brachten leuke dingen mee: kledij die ze dragen, handboeien, wapen (replica), radio. Aan het echte wapen en de pepperspray mag niemand aankomen. We trekken om de beurten een kogelvrij vest aan én mogen plaatsnemen in een echte politie auto! Cool! We lieten de school schrikken toen de sirene loeide! De politie vertelde wat ze allemaal doen van werk en we mogen veel vragen stellen. Op het einde kregen we zelfs een leuk geschenkje mee naar huis.

Nu hoeven we niet meer bang te zijn als we deze agenten op school zien of op de straat. 😊

De politie, onze vriend!