1L, 2L & 3L: Sportdag

• 31 mei 2024

Weer of geen weer: wij gaan sporten vandaag!

Onze tocht start al vroeg in de ochtend richting Nekker. Per klas schuiven we door in een mix van sportieve activiteiten.

Circustechnieken zoals de bordjes, éénwielers, flowersticks, jongleerballetjes, op tonnen of ballen lopen: we deden het allemaal dankzij Circolito!

De durvers onder ons betraden een echte boksring onder leiding van Team Angelo na een initiatie kickbox. Gelukkig hadden we goede bescherming aan.

Voor hoverball en basketbal kregen we een heel sportveld ter beschikking.
Op de middag was het droog en konden we buiten picknicken. We mochten een drankje uitkiezen om ons energiepeil op te krikken.

Bij streetdance leerde dansschool Balance ons de coolste dansmoves en ontdekten we de dansmemory.
Enkele klassen trokken ook op een heuse schattenjacht en weten nu als geen andere de weg naar de echte piratenkist dat we mochten kapen.

Tot slot konden enkele klassen ook nog even genieten van de Nekki, de binnenspeeltuin, door het slechte weer buiten. Genoten van een gezond dagje uit vol activiteiten dus!