1 september: een vliegende start!

• 1 september 2023
  • 1ste kleuterklas
  • 2de kleuterklas
  • 3de kleuterklas

Ready for takeoff! Onze leerlingen werden deze ochtend verwelkomd aan de schoolpoort door stewards en stewardessen.

De eerste schooldag is officieel begonnen! Onze leerlingen kregen een warm welkom van onze nieuwe directie Silke De Pauw en alle leraren die zich ter de gelegenheid hadden verkleed als stewards en stewardessen.

Per jaar kregen de leerlingen een boarding pass van HAM airlines om zo te verzamelen bij hun flight captain (of beter leraar) van het nieuwe schooljaar!

Voor je veilig op je vliegtuig kan stappen, moet je natuurlijk door de border security. De boekentassen en leerlingen werden (fictief) gescand door de controle zoals in een echte luchthaven. Resultaat? Veel lachende gezichtjes en onmiddellijk een ontspannen sfeer op de speelplaats!

Wij wensen al onze leerlingen een geweldig nieuw schooljaar toe en hopen op een vliegende start met z’n allen!