Sterre wint boekenpakket voor de leeshoek op school!

• 17 april 2023
  • Algemeen

Hoera! Onze gezellige leeshoek op school kreeg er weer een 20-tal extra boeken bij dankzij Sterre!

Tijdens de jeugdboekenmaand in maart kon je je school opgeven als kanshebber voor een groot boekenpakket. “Dat klinkt niet slecht?”, moet Sterre Berghmans (4LA) gedacht hebben. Hij schreef onze school namelijk stiekem in en we mochten onverwachts het boekenpakket in ontvangst nemen! Dankjewel Sterre!

Op de foto zie je haar broer Tijl (1LA), omdat Sterre toevallig die dag op schooluitstap was. Dankjewel Sterre en het Ketnet-team! Onze bibliotheek is weer enkele boeken rijker …