Steun onze lenteverkoop!

• 29 maart 2023
  • Algemeen

Plaats nu je bestelling voor plantjes en/of wafels ten voordele van onze school!

Je kan vanaf nu tot uiterlijk 30 april 2023 een bestelling plaatsen voor plantjes of wafels ten voordele van onze school. De opbrengsten gaan integraal naar de aankoop van nieuw speelplaatsmateriaal. Maak het dus extra gezellig en groen in huis met één van onze plantjes en wij creëren met de winst dezelfde thuissfeer op onze speelplaats!

Alvast bedankt om ons mee te steunen. Je kan een bestelling plaatsen via het scannen van de QR-codes in onderstaande affiche of klik op volgende links:
PLANTJES
WAFELS

Af ta halen tijdens ons schoolfeest op zaterdag 6 mei 2023.