Schorsing lessen 29/03 – 02/04

• 1ste kleuterklas
  • 2de kleuterklas
  • 3de kleuterklas

Lees hier de laatste maatregelen.

Beste ouders

Het overlegcomité heeft woensdag 24 maart 2021 beslist dat de lessen in de week voor de paasvakantie opgeschort worden in het lager en secundair onderwijs. Het doel hiervan is een verdere verspreiding van het coronavirus in te dijken en de kwetsbare groepen te beschermen. Het kleuteronderwijs blijft wel open, hoewel het virus geen onderscheid kent in leeftijd. Ook kleuters kunnen besmet geraken/zijn en het virus overdragen.

Katholiek Onderwijs Vlaanderen adviseerde donderdagavond 25 maart om ook de lessen in het kleuteronderwijs op te schorten.

Het schoolbestuur KITOS volgt het advies van Katholiek Onderwijs Vlaanderen en besliste in samenspraak met de directies om ook de lessen voor de kleuters niet te laten doorgaan van maandag 29 maart tot en met vrijdag 2 april 2021.

Wat dit concreet betekent voor onze school lees je in onderstaande brief.