Digitale infodag

• 10 februari 2021
  • Algemeen

Schrijf je in voor onze digitale infodag op 27 februari!

Wanneer? Zaterdag 27 februari 2020 om 10u of 11u.

Wat? Inloggen via de link die je toegestuurd krijgt na inschrijving. Je kiest bij inschrijving bij welke klas je terecht wil komen (1ste, 2de of 3de kleuterklas of lagere school). Je komt terecht bij de leerkracht van de klas die je koos en kan al je vragen stellen.

Vul je gegevens in via het formulier. Wij contacteren je met meer informatie. Heb je vragen? Je kan ze alvast stellen via het formulier, of tijdens het digitale infomoment.

Voor de digitale infodag al eens virtueel binnenkijken in onze school? Bekijk hier het 360° filmpje dat School in Zicht van onze school maakte. Gebruik de pijltjes om rond te kijken op de speelplaats en in de klassen. Kijk je op je smartphone? Draai dan je smartphone rond om de klassen in 360° te zien.

Op zoek naar een warme buurtschool voor je kind? De Ham is er voor je!

Waarvoor staan wij?

Leren gaat beter als je je goed voelt!