Rarara – wie leest voor op onze school?

• 27 november 2020
  • Algemeen

Digitale voorleesweek op school.

Wij doen sinds jaar en dag mee aan de voorleesweek en nodigen daarvoor gastvoorlezers, ouders of grootouders uit.

Dit jaar is dat moeilijk, maar zeker niet onmogelijk! Onze school ging op zoek naar digitale alternatieven. We deden een oproep naar de eigen (groot)ouders of gezinsleden om filmpjes te bezorgen waarin zij voorlezen. Er werd massaal gehoor gegeven, bedankt! De filmpjes worden bekeken in de klas, tijdens de middagpauzes enz. Leraren wisselen soms van klas om aan andere kinderen voor te lezen.

Ons tweede jaar schoot de hoofdvogel af. Zij strikten StuBru-presentatrice Michèle Cuvelier om live online een verhaal voor te lezen. Super leuk!