We kregen een gouden Verkeer op School-medaille!

• 26 november 2020
  • Algemeen

Wij zijn trots!

Veiligheid in het verkeer is een prioriteit voor ons. We besteden veel aandacht aan het uitleggen en oefenen van verschillende verkeerssituaties met onze kinderen. Een voorbeeld daarvan is de actie Helm op Fluo Top waar we aan deelnemen. En voor die acties worden we nu beloond! De VSV (Vlaamse Stichting Verkeerskunde) reikt elk jaar medailles uit aan scholen die dat doen. Onze school kreeg dit jaar één van de 136 gouden medailles. Die mogen we nu aan onze schoolpoort hangen. Daarnaast krijgen we ook toffe beloningen om onze verkeerswerking te ondersteunen.

Een hele toffe erkenning voor onze school!