Start van het nieuwe schooljaar!

• 10 september 2020
  • Instapklas
  • 1ste kleuterklas
  • 2de kleuterklas
  • 3de kleuterklas

Het nieuwe schooljaar is gestart! We ontvingen onze kinderen feestelijk. Lees verder voor meer info en een video!

Een impressie van onze eerste schoolweek!

Het nieuwe schooljaar is gestart! Op de eerste schooldag ontvingen we onze kinderen meteen met het jaarthema ‘Verrassend Vreugdevol’. Elke maand zullen we aan de slag gaan met één kleur en één maandpunt. Op de eerste schooldag kregen de kinderen een cadeautje om te versieren in de kleuren van het maandthema. Daarmee konden ze het raam van hun klas versieren. Elke maand zullen de klassen hun raam opnieuw versieren met foto’s en kunstwerkjes verbonden met het thema van de maand.

De maandthema’s:

MaandKleur Maandpunten